štvrtok 11. apríla 2013



Dúfam, že keď sa rozhodneš skočiť, nepocítiš pád.
Dúfam, že keď voda stúpne, ty postavíš stenu.
Dúfam, že keď dav skanduje, tak je to tvoje meno.
Dúfam, že keď každý uteká, ty si sa rozhodol ostať.


Dúfam, že si už bol zamilovaný, a riadne to bolelo.
To je jediný spôsob, ako si môžeš byť istý, že si do toho dal všetko.
A dúfam, že netrpíš ale prijal si bolesť. (-Bolesť je nevyhnutná, utrpenie dobrovoľné- Anonym)
Dúfam, že príde čas, povieš ......
 

Ja som to všetko zažil, ja som to všetko spravil,
Vlastnil som každú sekundu, ktorú tento svet môže ponúknuť,
Videl som toľko miest, a spravil toľko vecí,
A prisahám, na každú zlomenú kosť, 

Prisahám, že som žil.

Dúfam, že tráviš svoje dni, ale všetky sa rátajú.
A keď zapadá slnko, dvíhaš svoj pohár.

Prial by som si, aby som mohol dosvedčiť, všetku tvoju radosť aj bolesť.
Ale pokiaľ príde môj čas, hovorím ...


Ja som to všetko zažil, ja som to všetko spravil.
Vlastnil som každú sekundu, ktorú tento svet môže ponúknuť,
Videl som toľko miest a spravil toľko vecí,
A prisahám, na každú zlomenú kosť, 

Prisahám, že som žil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára