pondelok 25. februára 2013

Pep talk

I think we all need pep talk...
[pep talk] reč povzbudení, venovaná tímu či zamestnancom, cieľom je dodať nadšenie alebo podporiť morálku

 
"It's everybodies duty to do good and give the world a reason to dance."

- môžte si tam vypnúť/zapnúť  Aj titulky, + pripájam Sj preklad:  
0:00 KID PRESIDENT>> Myslím, že všetci potrebujeme pep talk.
0:06 Svet potrebuje prestať byť
0:15 tak nudný. Áno, aj ty!
0:16 Byť nudný je ľahké, každý môže byť nudný. Ale ty máš na viac.
0:20 Život nie je hra, ľudia. Život nie sú ani nejaké cereálie. OK, tak sú to cereálie...
0:25 A ak je život hra, nie sme my všetci v jednom tíme?
0:31 Myslím to vážne, OK? Ja som v tvojom tíme, buď aj ty v mojom.
0:35 Toto je život, ľudia, kyslík nám prúdi cez nos!
0:38 Stále máme srdečný pulz! To znamená, že je čas začať niečo robiť!
0:42 Báseň: Dve cesty sa rozchádzali v lese...
0:46 a ja som si vybral tú menej vychodenú... A TO BOLELO PÁNI!!!
0:50 Fakt dosť. Kamene!
0:51 Tŕne! Črepiny!
0:52 Roztrhli sa mi nohavice! A TO NIE JE COOL ROBERT FROST!
0:53 Ale čo ak tu fakt sú dve cesty? Chcem ísť tou, ktorá vedie k úžasnosti.
1:04 Je to ako povedal ten chlapík z Journey, neprestávaj snívať, pokiaľ tvoj sen nie je hlúpy. Potom
1:11 by si si mal nájsť lepší sen. Myslím, že takto to funguje.
1:14 Nájdi si lepší sen, a potom choď, choď a stále choď za ním. Neprestávaj.
1:18 Čo ak by Michael Jordan prestal? OK, on prestal. Vlastne nie, on odišiel
1:24 do dôchodku. Ale predtým? Na strednej? Čo ak by skončil, keď sa nedostal do tímu?
1:27 Nikdy by nenatočil Space Jam. A ja milujem Space Jam.
1:33 Čo bude tvojim Space Jam-om? Čo vytvoríš ty aby si spravil svet viacúžasným?
1:39 Nič, ak tu budeš aj naďalej len tak sedieť. A práve preto sa s tebou dnes rozprávam.
1:44 Toto je tvoj čas. Toto je môj čas.
1:46 Toto je náš čas. Môžeme spraviť každý deň o trošku lepší pre nás všetkých.
1:48 Ak sme všetci v jednom tíme, mali by sme sa podľa toho začať chovať. Máme tu totiž nejakú prácu.
1:54 Môžeme z toho plakať, alebo si o tom môžeme zatancovať.
1:58 Bol si stvorený na to, byť úžasný. Tak sa ukáž!
2:05 Neviem všetko. Som ešte len dieťa, ale už viem toto:
2:25 Je povinnosťou každého robiť dobro a dať svetu dôvod na tanec.
2:30 Tak poďme na to.
2:30 You've just been pep talked. Vytvor niečo čo spraví svet
2:32 úžasným.
2:34 Play ball!
2:39 Ooo, ahojte! My všetci makáme aby bol toto úžasný
2:45 rok pre všetkých, a vy nám v tom pomáhate!
2:48 Ste pre mňa úplne super povzbudením, tak vám chcem oplatiť túto láskavosť
2:51 Poznáte niekoho kto potrebuje povzbudiť? Posuňte mu nejak tento pep talk, a
2:56 roztancujme celý svet. Toto video venujem mojej kamarátke Gabbi.
3:02 Je to super slečna, má rada palacinky a bojuje s rakovinou. Ako PANI!!!
3:07 A vy všetci, čo sa pozeráte, kto motivuje Vás? Pošlite im toto video, nech o tom vedia.
3:10 Tak to by sme mali!
3:14 Čau!


Tak, je začiatok ďalšieho týždňa, AND YOU'VE JUST BEEN PEP TALKED ;D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára